vineri, 30 mai 2014

Salata de orez salbatic


Adunati-va familia in jurul acestei salate satioase, colorate,apetisante,plina de vitamine si fibre!


Ingrediente pentru 4 persoane :


250 g orez salbatic (sau un amestec de orez basmati ,brun si salbatic)
400 g fasole rosie
300 g porumb dulce
1 avocado curatat si taiat in cubulete
1 ardei rosu taiat in cubulete
1 ceapa rosie / verde taiata fin
patrunjel
1 lamaie (coaja si zeama)
fulgi de chilli
2 linguri de miere
2 linguri ulei de masline


Orezul il fierbem al dente, in apa cu sare,ca la paste .
Cand este gata , trecem orezul printr-un jet de apa rece si il lasam la scurs .
Intr-un bol mare punem orezul rece,ardeiul,avocado,ceapa,fasolica,porumbul si amestecam usor cu doua palete. Asezonam.
Intr-un castronel, amestecam energic : zeama de lamaie,coja de lamaie,chilli,miere si ulei de masline.
Acest dressing il turnam peste salata.
Presaram patrunjel si servim imediat.

 Este o placere !

Pofta buna !




8 comentarii:

  1. Ziua buna!
    Ai postat reteta Prajitura Cu Rahat, Gem Si Bezea pe siteul Gateste Inteligent?
    Eu am gasit toate retetele mele postate acolo, fara ca eu sa-mi dau acordul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu de site-ul acesta,dar el trage singur retetele daca faci cont la ei si daca pui banner-ul lor, la tine pe blog,asa cum este la mine.
      Cand mi-am facut blogul am acceptat colaborarea cu ei pentru trafic .
      Multumesc pentru avertisment !

      Ștergere
  2. Ce bogatie de culori! Arata grozav salata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta o sa fac bunatatea asta de salata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată tare bine! Foarte gustoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai facut curioasa la acel soi de orez, dar eu cum sa le zic la olandezii mei ptr ca nu am mai auzit de el. Stii cumva in engleza cum se spune?

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. O salata cu de toate, mai putin carne! ;-)) Buuna! :*

    RăspundețiȘtergere